• Anasayfa
  • İletişim
  • E-Posta
 
  • Kaymakamlık
    • Kaymakamımız
    • Kaymakamlık Tarihçesi
    • Eski Kaymakamlar
  • İdari Yapı
    • Yazı İşleri
    • Nüfus Müdürlüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • Malmüdürlüğü
    • İlçe Emniyet Amirliği
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • Tapu Sicil Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • Sağlık Grup Başkanlığı
    • Gıda Tarım Hayvancılık Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • Köylere Hizmet Götürme Birliği
    • Sosyal Yardımlaşma Day.Vakfı
    • Mahalli idare
  • İnsan Hakları
    • Kurul
    • İnsan Hakları Nedir?
    • Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesi
    • İnsan Hakları Evrensel Bildirgesi
    • İletişim
  • Bilgi Edinme
    • İlgili Mevzuat
    • Bilgi Edinme Başvuru Formu
  • e-Hizmetler
  • İlçemiz
    • Görüntülerle İlçemiz
  • Vatandaş Hizmetleri
    • Kamu Hizmet Tabloları
      • Kaymakamlık Hizmet Standardı Tablosu
      • Kızılören S Y D Vakfı Hizmet Standardı Tablosu
      • Belediye Hizmet Standartları Tablosu
      • İlçe Emniyet Amirliği Hizmet Standartları Tablosu
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
      • Tapu Sicil Müdürlüğü
      • Sağlık Grup Başkanlığı
  • Resmi İşlemler Kılavuzu
    • Halk Klavuzu
      • Nufus Cüzdanı İşlemleri
      • Silah, av, umum yerler tezkere işlemleri
      • Taşınmaz mal zilyedliği bilgileri
  • Etik Komisyon
  • Haber Arşivi
  • Öneri Ve Görüşler
 

Yükleniyor...

İlçe Özel İdare Müdürlüğü

Diğer > İlçe Özel İdare Müdürlüğü - 15 Nisan 2010 Perşembe + - Yazdır

 

Eray GÜNEY<br>Kızılören İlçe Özel İdare Müdürü

Eray GÜNEY
Kızılören İlçe Özel İdare Müdürü

 

İLÇE ÖZEL İDARE MÜDÜRLÜĞÜ GÖREVLERİ

 

İl Özel İdare Kanunu, 2886 ve 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunları, Kamulaştırma Kanunu, İlköğretim Kanunu, Su Ürünleri Kanunu, Yer altı Suları Kanunu, Madenler Kanunu, 6245 Sayılı Harcırah Kanunu, Devlet belgeleri Yönetmeliği, Ayniyat Yönetmeliği, Sayıştay Kanunu, Devlet Memurları Kanunu, ve diğer mer'i mevzuatlar çerçevesinde;

1-İlçe Özel İdare Müdürlüğü adına kayıtlı taşınmazların tapu, sicil, inşaat, kiralama, intifa, tahsis, devir, takas, kamulaştırma işlemleri ile Hizmet Binalarımız ve Lojmanlarla İdaremizin yaptırdığı sosyal ve kültürel amaçlı inşaatların yapımı bakım işleri ;

 

a- Kamulaştırma iş ve işlemleri,

b- gayrimenkullerin tapularının alınması ve sicillerinin tutulması,

c- İdaremiz bünyesinde yaptırılan onarım işleri,

d- İş yerlerimizin kiralama, zeyil iş ve işlemleri,

e- Lojman tahsisi ile ilgili işler,

f- Kiraların tahsilat takip işleri,

g- Emlak beyannamelerinin tanzim ve takibi,

h- Mahalle muhtarlıkları Hizmet Binalarının yapım ve kiralanması,

ı- Sağlık Ocaklarının inşaatı ile ilgili iş ve işlemler

 

2-İl Özel İdaresi hizmetleri kapsamında İlçe Özel İdare Müdürlüklerince yürütülen faaliyetlerin gerçekleştirilebilmesi için;

 

a- Bütçe ödeneklerini takip etmek,

b- Sarf evrakları hazırlamak,

c- Ödeneklerin tenkis işlemlerini takip ekmek,

d-Yıl sonu bakiye ödeneklerin devir işlemlerini yapmak,

e- Köylere yardım taleplerinin Makam onayı alınarak İl Özel İdaresine sunmak,

f- Kamu yararına çalışan derneklere yardım yapmak,

g- E-Devlet ve Yerel Net Projelerinin Programlarının internetten bilgi girişlerini yapmak

h- İdaremizin ihale ilanları ve sonuçlarını bilgisayara girmek.

 

3- İlimiz Özel İdaresi Genel Sekreterliğince; Sıhhi ve Gayri Sıhhi İşyeri Açma ve Çalıştırma Ruhsatı verilmesi (kum-çakıl ocağı, değirmen, su ürünlerinin kiraya verilmesi vb.) ile ilgili işlemler;

 

a- Belediyi sınırları dışındaki bölgelerde açılacak olan sıhhi ve gayri sıhhi müesseselere ruhsat verme iş ve işlemleri.

 

4- İlçe Özel İdare Müdürlüğü hizmetleri kapsamında yürütülen faaliyetlerin gerçekleştirilebilmesi için gelir tahsisi ve ödenek durumunu takip etmek ile giderlerinin bütçe ödenekleri dâhilinde harcama belgelerine göre ödemeleri yapmak;

 

a- Hakedişlerin kontrolü ve ödemeleri,

b- Banka nakit ve çek işlemleri,

c- Ödenek takibi ve kontrolü,

d- Geçici ve kesin teminatın kabulü ve çözülmesi,

e- İcra takibi,

f- Personel maaşları ve diğer özlük haklarının ödemeleri,

g- Muhtar maaşlarını yapmak,

h- Gelir tahsilatı,

ı- Yevmiye defterini hazırlamak, mizan çıkarmak, İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği Muhasebe Müdürlüğüne göndermek.

 

5- Ödenekler çerçevesinde birimlerde ihtiyaç duyulan araç-gereç, malzeme, ekipman ve hizmetin alınmasını planlamak, organize etmek, yürütmek, koordine etmek ve denetlemek;

 

a- Hizmet Taşıtlarının bakım, onarım, akaryakıt, yedek parça muayene ve idame işleri ile zorunlu trafik sigorta poliçelerinin takibi,

b- Avans ve kredi mutemetliği,

c- Kurum içi mal, malzeme ve hizmet alımları ile ilgili 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa ve işin niteliğine göre ihale komisyonu kurmak, ihale yapmak ve ihale sonrası işlerin takibi,

d- İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İlköğretim Okulları, Kaymakamlık lojmanının yakacak, kırtasiye alım ve matbu evrak basım işlerini yapmak,

e- Telefon, elektrik, su faturalarının takibi ve ödenmesi,

f- İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün, İlköğretim Okullarının, Kaymakamlık Lojmanının Özel İdare Hizmet Binasının büyük ve küçük onarım giderlerini yapmak,

g- Kaymakamlık Konutlarının ihtiyacı olan malzeme ve demirbaş satın alınması,

h- Büro makinelerinin bakım ve onarımı,

ı- Hibe araç ve demirbaşların iş ve işlemlerinin yapılması,

i- Ayniyat saymanlığı,

j- Kaymakamlık Makamının Protokol ve temsil ağırlama hizmetleri ile ilgili ödemeleri yapmak,

k- Hizmet Binalarımızın ve bahçelerimizin temizlik, bakım, onarım ve korunmasını sağlamak.

l- İdaremiz bünyesinde çalıştırılan geçici işçilerin özlük hakları ile ilgili işleri yapmak,

m- Kaymakamlık Makamının verdiği ek görevleri,
n- İl Özel İdare Müdürlüğünün verdiği görevleri, talimatları ve direktifleri yerine getirmek.

 

 

 

Adem CAN<br>Kızılören Kaymakamı

Adem CAN
Kızılören Kaymakamı

 
 

 

kaymakamlik@kiziloren.gov.tr
Tel:0 272 571 73 99 Faks :0 272 571 77 75